popup_image

Μάρκετινγκ χωρίς κόστος !

Δημοσιεύτηκε στις 27/03/2019    

« Το μυστικό της επιτυχίας; Να είσαι διαφορετικός από τους άλλους».

Woody Allen. Αμερικανός ηθοποιός.

Το σημερινό άρθρο διακατέχεται από μια έντονη γεύση δημιουργικότητας παρουσιάζοντας τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αναπτύξουμε το μάρκετινγκ της επιχείρησης μας χρησιμοποιώντας τεχνικές με χαμηλό ή καθόλου κόστος για την επιχείρηση μας, ενσωματώνοντας την εφευρετικότητα μας στο μάρκετινγκ της επιχείρησης μας.

Πρόκειται για εκείνο το είδος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στη δημιουργία καινοτόμου περιεχομένου που με τη βοήθεια συγκεκριμένων τεχνικών, μπορεί να επιτύχει το στόχο της επιχείρησης μέσα σε λίγες αλληλεπιδράσεις με το κοινό – στόχο. Το δημιουργικό αυτό μάρκετινγκ στηρίζεται σε δύο βασικές παραδοχές  α) στην παροχή πραγματικής αξίας για τον πελάτη, β) στο χαμηλό ή καθόλου κόστος των ενεργειών.

Ποιες είναι λοιπόν εκείνες οι τεχνικές τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο της δημιουργικές σας ικανότητες απογειώνοντας το brandτης επιχείρησης σας;

Κατ αρχήν, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα ιδανικό μέσο για να προσεγγίσετε το κοινό σας, έξυπνα άμεσα και με μικρό κόστος για την επιχείρηση. Επινοήστε πρωτότυπους διαγωνισμούς ή προτρέψτε τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν μαζί σας.

Δημιουργήστε αξιόλογο, πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο για τα ηλεκτρονικά μέσα της επιχείρησης ( site, e-shop, fbpageκλπ).  Το περιεχόμενο προσφέρει αξία στο κοινό σας, δημιουργεί συναίσθημα και είναι εκείνο που κάνει την διαφορά στην επικοινωνία της επιχείρησης με τον πελάτη.

Χρησιμοποιήστε το Googleκαι καταχωρήστε την επιχείρηση σας στο GoogleMapsκαι το MyBusiness. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να εμφανίσετε την επιχείρηση σας στο χάρτη, να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να πάρετε την γνώμη τους όσον αφορά τις υπηρεσίες που τους προσφέρατε.

Σκεφθείτε μια «επιδημία». Δηλαδή ότι ανεβάζετε στο διαδίκτυο εκτός από το ουσιαστικό περιεχόμενο που θα πρέπει να το χαρακτηρίζει, θα πρέπει αυτό το περιεχόμενο να είναι αρκετά ενδιαφέρον ώστε να διαμοιράζεται από τους χρήστες λαμβάνοντας την μορφή «επιδημίας».

Πείτε στους πελάτες σας μια ιστορία με εικόνες. Ένα δυναμικό και ελκυστικό storytellingδεν μπορεί παρά να είναι καθηλωτικό, και μια πολύ δυναμική και χωρίς κόστος διαφήμιση για την επιχείρηση.

Δικτυωθείτε με τους υπόλοιπους επιχειρηματίες της περιοχή σας και δημιουργήστε ένα δίκτυο, χρησιμοποιώντας ανταποδοτική διαφήμιση. Η συνεργασία μεταξύ σας μπορεί να αποφέρει πολλαπλά οφέλη για το μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης.

Χρησιμοποιείστε εργαλεία όπως το mailchimp.comγια να στέλνετε τα emailή το newsletterτης επιχείρησης σας και παράλληλα δημιουργήστε ένα blogστο siteτης επιχείρησης για την δημοσίευση άρθρων σχετικά με τα προϊόντα ή της υπηρεσίες σας, και κάντε μόνοι σας ,όσο μπορείτε, καλύτερη διαχείριση στην ιστοσελίδα σας για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.

Παρακινήστε τους πελάτες σας να κάνουν κάτι, δραστηριοποιήστε τους χρησιμοποιώντας ενέργειες calltoaction. Οι διαφημίσεις σας μπορούν να γίνουν περισσότερο ενεργητικές παρακινώντας τους πελάτες σας να κάνουν κάτι, ένα τηλεφώνημα, μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας ή να περάσουν να δουν από κοντά τα προϊόντα σας. Έτσι μπορείτε το μάρκετινγκ να δουλέψει θετικά για την επιχείρηση σας.

Επικοινωνήστε ξεκάθαρα και λέτε πάντα την αλήθεια στους πελάτες σας. Εμείς μπορεί να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε, όμως οι πελάτες μας δεν γνωρίζουν την επιχείρηση μας. Στην επικοινωνία μας με τους πελάτες θα πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι για το τι προσφέρει η επιχείρηση μας.

Τα παραπάνω είναι μερικές μικρές ιδέες μάρκετινγκ που μπορούμε να εφαρμόσουμε χωρίς κόστος στην επιχείρηση μας. Ίσως να μην ταιριάζουν όλες σε κάθε περίπτωση. Δοκιμάζουμε πράγματα και κρατάμε αυτά που μπορούν να μας βοηθήσουν, εφαρμόζοντας  αυτά στην καθημερινή επιχειρηματική πρακτική.

TAGS