popup_image

«Σφαίρα» πάει το νέο Portal του Επιμελητηρίου

Δημοσιεύτηκε στις 19/05/2020    

Η αναβάθμιση και η προσθήκη νέων  δυνατοτήτων  έχουν μετατρέψει το νέο  Portal  του Επιμελητηρίου  σε παραγωγικότατο εργαλείο στα χέρια των επαγγελματιών, αφού τους  έχει ανοίξει νέους ορίζοντες και παράλληλα έχει απλουστεύσει πάρα πολύ τις γραφειοκρατικές διαδικασίες των επαφών τους με τον οργανισμό.

«Πάει εξαιρετικά, οι επαγγελματίες έχουν αντιληφθεί ότι  πλέον ότι δεν είναι απαραίτητη η μετάβαση στο Επιμελητήριο, διότι μπορεί πλέον να βάλλει τους κωδικούς του στην πληροφοριακή μας πλατφόρμα και να ζητήσει το οτιδήποτε», δηλώνει ο Διευθυντής του Οργανισμού Γιώργος Περρής.

 

Όλα ψηφιακά

Το νέο portal λειτουργεί σε πλήρη ανάπτυξη τον τελευταίο  ενάμιση μήνα, αλλά και πριν από έξι μήνες ο Οργανισμός είχε «ανεβάσει» κάποιες καινούριες υπηρεσίες. Όμως τώρα όλα πιά είναι ψηφιακά.

«Τα μέλη μας μπορούν να ζητήσουν τα πάντα και να εξυπηρετηθούν πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα. Μπορούν να κάνουν προεγγραφές, να ζητούν πιστοποιητικά, πιστοποιητικό ιστορικού μέλους είτε χορήγηση πιστοποιητικών εγγραφής, διαγραφής και όλες τις άλλες διαδικασίες. Πληρώνεις αυτόματα, το Επιμελητήριο ενημερώνεται άμε σα από το πρόγραμμα ΔΙΑΣ ότι έχεις πληρώσει και εκδίδεται ψηφιακά το πιστοποιητικό. Όλα αυτά μπορούν ακόμη να γίνουν με οποιοδήποτε ψηφιακό τρόπο, όπως και μέσω κάρτας».

Έρευνα

Όμως, πέραν αυτού και οι προηγούμενες ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν αναρτηθεί δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε μέλος μας να ψάξει, να δει ποιες είναι οι επιχειρήσεις που συστάθηκαν το τελευταίο διάστημα ή παλιότερα στη Χίο. Να δει πόσεις είναι και  που βρίσκονται όλες οι επιχειρήσεις που δρουν στο νησί μας, σε κάθε περιοχή, σε κάθε χωριό. Τι είδους επιχειρήσεις είναι, να ψάξει με τον κωδικό τους και να βρει όλες τις επιχειρήσεις σε όλες τις κατηγορίες, σε όλα τα επαγγέλματα. Είναι χρήσιμες πληροφορίες οι οποίες μπορεί να λαμβάνει το κάθε μέλος μας, αλλά και ένα δυνητικό μέλος μας, γιατί κάποιος μπορεί να θέλει να ανοίξει μια επιχείρηση κα να θέλει να μάθει τον ανταγωνισμό, που υπάρχει παρόμοια δραστηριότητα, που δεν υπάρχει για να επιλέξει το χώρο που θα στεγαστεί, πως θα λειτουργήσει και ότι άλλο τον ενδιαφέρει», υπογραμμίζει.

Ο καθένας μπορεί να μπει στο  portal  και να πληροφορηθεί ότι τον ενδιαφέρει, ότι θέλει, ανάλογα με την περιοχή και τον κωδικό δραστηριότητας πόσες επιχειρήσεις λειτουργούν στη Χίο.

Face lift

Το portal του Επιμελητηρίου κάθε χρόνο εμπλουτιζόταν, αλλά η νέα διοίκηση πήρε την απόφαση να κάνει ένα face lift  στο  portal, και το έκανε άμεσα. Δηλαδή άλλαξε αισθητικά την εμφάνιση του και με την ευκαιρία αυτή πρόσθεσαν κάποιες νέες υπηρεσίες, ψηφιοποίησαν κάποιες υπηρεσίες οι οποίες πλέον θα είναι διαθέσιμες διαδικτυακά.

«Ακόμη και αν κάποιο μέλος μας θέλει να λάβει μέρος σε κατάρτιση, μπορεί να το κάνει. Αναρτούμε στο portal  το πρόγραμμα και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μας στείλει αίτηση για να συμπεριληφθεί στον κατάλογο με τους καταρτιζόμενους. Όλα πλέον μπορεί να τα κάνει από μακριά».

Web tv

Ακόμη υπάρχει και Web tv πάνω στο  σάϊτ,  δηλαδή έχει τη δυνατότητα να  αναρτώνται  video, συνεντεύξεις και ότι άλλο ενδιαφέρει τον επιχειρηματικό κόσμο  που αφορά την επικαιρότητα και έχει κάποια επιχειρηματική διάσταση.

Champers Chios. gr

Τα πράγματα είναι απλά, όποιος θέλει να μπει στο portal πληκτρολογεί  Champers Chios. gr ή να «γκουγκλάρει» και να γράψει Επιμελητήριο Χίου να του το βγάλει ο υπολογιστής, να μπει στο Champers Chios. gr και να δει ότι θέλει.

«Επίσης μπορεί να ψάξει και να βρει τι δημοπρασίες τι διαγωνισμοί, προκηρύξεις, χρηματοδοτικά προγράμματα «τρέχουν» αυτό το διάστημα, θέματα που έχουν να κάνουν με λογιστικά, φοροτεχνικά, θέματα. Ακόμη το ταμειακά ενήμερο μικρομεσαίο μέλος μας μπορεί να έχει επαφή με τον  on line  σύμβουλο του Επιχειρηματία. Μπορεί να κάνει ερωτήσεις βάσει δεδομένων και να πάρει απαντήσεις από τη, εταιρεία Ορκωτών Ελεγκτών  Sol ΑΕΟΕ  που είναι μια μεγάλη εταιρεία που απαντάει πολύ σύντομα στα ερωτήματα», προσθέτει.

Έτσι ο ενδιαφερόμενος έχει μια τεκμηριωμένη λύση στο πρόβλημα του. Έχει κάνει σύμβαση με την εταιρεία η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων και οι ειδικοί της απαντάνε στα μέλη των Επιμελητηρίων.

 

 

 

Επόμενο βήμα

Το Επιμελητήριο δεν αρκείται στα κεκτημένα, θέλει να κατακτά συνέχεια νέες κορυφές για να εξυπηρετεί τα μέλη του.

«Το Επιμελητήριο ετοιμάζει τρείς προτάσεις που θα κατατεθούν  στο ΠΡΠ Β. Αιγαίου, οι οποίες έχουν να κάνουν και με ψηφιακές υπηρεσίες. Ταυτόχρονα θα είναι και υπηρεσίες κατάρτισης και εντοπισμού επενδυτικών προγραμμάτων και πολλών άλλων δυνατοτήτων. Ακόμη και κάποιος θα μπορεί αν θέλει να αναρτά μια αγγελία πρόσληψης εργαζομένων, και πολλές άλλες δυνατότητες . Ακόμη και γι’ αυτό θα έχουμε φτιάξει μια πλατφόρμα και θα μπορεί το μέλος μας να βοηθηθεί και σε αυτό, σε όποιο άλλο πρόβλημα έχει σε όποια επένδυση θέλει να κάνει. Όλα αυτά γίνονται και θα γίνονται μέσω του portal».

Δηλαδή το Επιμελητήριο και τα μέλη του έχουν  στα χέρια και στη διάθεση τους ένα Ηλεκτρονικό πολυεργαλείο».

Πάμε καλά, λέει ο Διευθυντής του Επιμελητηρίου και τονίζει ότι γενικά σε αυτά τα δεδομένα πήγε καλά η δημόσια διοίκηση, Μέσα σε λίγες μέρες έγιναν πολύ μεγάλα βήματα.

«Ναι, είδαμε πολλά καλά. Ο Έλληνας έμαθε, π,χ, ότι το 2020 μπορεί να κάνει τη διαδικασία θεώρησης του γνήσιου της υπογραφής του μέσα από ένα portal  και μπορεί να μην πηγαίνει στο ΚΕΠ. Είναι σημαντικές κατακτήσεις. Κακώς έγινε τόσο αργά, αλλά τέλος πάντων έγινε και αυτό, Το έμαθε τώρα, γιατί τώρα έχει τη δυνατότητα να το κάνει».

Και σύμφωνα με τον Γ. Περρή, που πάντα οι εξελίξεις τον επαληθεύουν, ακολουθούν και άλλες σημαντικές  κατακτήσεις.

Δ. Μυωτέρης

TAGS