popup_image

Βασικές αρχές Μάρκετινγκ και Διαφήμισης από τον οικονομολόγο και σύμβουλο μάρκετινγκ Χόνδρο Διομήδη στον πολυχώρο Kyros Deco

Δημοσιεύτηκε στις 12/03/2019    

Το σεμινάριο Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ και Διαφήμισης απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, φοιτητές οικονομικών σχολών και σε όλους όσους επιθυμούν να ξεκαθαρίσουν βασικές έννοιες του σύγχρονου μάρκετινγκ και της διαφήμισης.
Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί τις βασικές αρχές του σύγχρονου μάρκετινγκ, και να προσπαθήσουμε να τις εφαρμόσουμε στην απαιτητική αγορά ή την δική μας επιχείρηση. Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ ή μια αποτελεσματική διαφημιστική εκστρατεία με στόχο την μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η γνωριμία των συμμετεχόντων με τις βασικές αρχές του σύγχρονου μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, που θα τους δώσουν το έναυσμα για μια πιο δυναμική αντιμετώπιση της κατάστασης στην αγορά και να τους ωθήσουν σε μια πιο οργανωμένη και εξωστρεφή δραστηριότητα.

Λίγα λόγια για τον Χόνδρο Διομήδη:

Ασχολείται επαγγελματικά με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία τα τελευταία 11 χρόνια. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος Μάρκετινγκ και Διαφήμισης, σε εταιρείες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Επίσης έχει εργαστεί σε τμήματα πωλήσεων εταιρειών όπως η Εθνική Ασφαλιστική και Ιντεραμέρικαν, και σε άλλες θέσεις συναφείς με το μάρκετινγκ την επικοινωνία ,τη διαχείριση, και τις πωλήσεις.

Πιο συγκεκριμένα έχει ασχοληθεί επισταμένα με:
• Β2Β πωλήσεις διαφημιστικού χώρου σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις .
• Εμπορική συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
• Project management στην έντυπη διαφήμιση και τις εκδόσεις.
• Κατάλληλη επιλογή μέσων διαφήμισης (media planning and buying).
• Παραγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων για τα media.
• Κατάρτιση και υλοποίηση Μάρκετινγκ και εταιρικών πλάνων Μάρκετινγκ.
• B2C πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων.
• Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση.
• Επιχειρηματικό σχεδιασμό.
• Εκπαίδευση.
• Έρευνα Μάρκετινγκ.
• Πωλήσεις.

Είναι οικονομολόγος, μέλος του Ο.Ε.Ε (Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος) και συγγραφέας του βιβλίου "Η Παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008".
Είναι κάτοχος δύο διπλωμάτων ανώτατης εκπαίδευσης των τμημάτων Εμπορίας & Διαφήμισης (Α.ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ) και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) και ενός μεταπτυχιακού τίτλου επαγγελματικής εξειδίκευσης (Executive Diploma in Management) και απολυτηρίου Ενιαίου Λυκείου. Μιλά Αγγλικά και έχει λάβει μέρος σε μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες σε θέματα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η είσοδος είναι ελεύθερη. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή τηλεφωνικά στο 6934293632 και στο email: kyrosdeco@c-force.gr. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων έως 15 άτομα.

Η επόμενη ομιλία στον πολυχώρο Kyros Deco, θα γίνει την Πέμπτη 14 Μαρτίου στον πολυχώρο Kyros Deco και ώρα 17:30.

TAGS