Το ταξίδι προς την επιτυχία δεν ήταν εύκολο αλλά ούτε και ακατόρθωτο. Η Μαρκέλλα Κουμνενή κατόρθωσε να εισαχθεί πρώτη στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Αιγαίου εδώ στη Χίο.

Δημοσιεύτηκε στις 15/09/2020    

“Πριν ξεκινήσει το δύσκολο αυτό ταξίδι’’, όπως και μας είπε, “αποφάσισα να κάνω μια συζήτηση με τους γονείς μου, έτσι αποφάσισα να διαβάζω περισσότερο και διάλεξα από την αρχή το Πανεπιστήμιο Αιγαίου’’.

Πράγματι το Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρέχει πολλές δυνατότητες στους φοιτητές με αποτέλεσμα να μπορούν να ακολουθήσουν καριέρα σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες και αλλού. Η Μαρκέλλα πιστεύει ότι ήταν η ιδανική της επιλογή. Ο βαθμός εισαγωγής της στο Πανεπιστήμιο είναι τα 16.375 μόρια. Η ίδια μας επιβεβαιώνει ότι η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων: “Ο πρώτος και κυριότερος ήταν η στήριξη των γονιών μου, δεν θα είχα καταφέρει τίποτα, χωρίς την στήριξή τους. Η κινητήρια δύναμη που με ωθούσε στο να τα καταφέρω ήταν οι γονείς μου”.

Ο δεύτερος ήταν το Λύκειό της. Το Λύκειο Καλλιμασιάς, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε ολόκληρη η χώρα με την πανδημία, προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα. Η Μαρκέλλα μάς το επιβεβαιώνει: “Το Λύκειό μου προσαρμόστηκε σχετικά γρήγορα. Ξεκινήσαμε διαδικτυακά μαθήματα μέσω μιας εφαρμογής. Σίγουρα δεν ήταν το ίδιο αλλά και πάλι μας βοήθησε πολύ”. Η χρονιά της Μαρκέλλας δοκιμάστηκε περισσότερο από κάθε άλλη, δεδομένου ότι οι ισορροπίες άλλαξαν απότομα. Η ίδια μας περιγράφει πώς το βίωσε: “Στην αρχή αγχώθηκα αρκετά αλλά στην πορεία αφιέρωσα περισσότερο χρόνο στο διάβασμα και ταυτόχρονα στον εαυτό μου”.

Ο τρίτος παράγοντας ήταν οι καθηγητές που την βοήθησαν και τα ιδιαίτερα: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω και ορισμένους καθηγητές που μου έκαναν ιδιαίτερα, όπως τον κ. Γιάννη Βούρο, την κ. Αναστασία Στριγγλή και την κ. Μαρίνα Σαλλιάρη από την ‘’Σκυτάλη’’. Επίσης στο μάθημα της ‘Εκθεσης την κ. Αργυρώ Κοκοκύρη”.

Οι Πανελλήνιες θα είναι πάντα μια δοκιμασία δύσκολη για τα νέα παιδιά. Η ψυχολογική στήριξη, η σωματική υγεία και η αγάπη για το διάβασμα αποτελούν βασικά συστατικά της επιτυχίας. Όταν ρωτήσαμε την Μαρκέλλα τι έκανε όταν αισθανόταν ότι δεν θα τα καταφέρει μας απάντησε: “αυτό που έκανα ήταν να ζυγίζω τα θετικά και τα αρνητικά. Πάντα κατέληγα ότι σημασία έχουν τα θετικά”. Ταυτόχρονα, αυτή ψυχοφθόρα διαδικασία δοκιμάζει τους νέους να διαχειριστούν το άγχος τους. Η Μαρκέλλα μας περιγράφει πώς τα κατάφερε: “Την ημέρα των Πανελληνίων προσπάθησα να μην εξωτερικεύω στους συμμαθητές μου το άγχος που είχα. Υπήρχε άγχος αλλά δεν έχανα τον στόχο μου’’.

Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Μαρκέλλα που θέλησε να μιλήσουμε δίνοντάς μας και μια συμβουλή: “να κυνηγάμε τα όνειρά μας -έστω και με μια πανδημία!’’

Δάφνη Γεωργιοπούλου

 

 

 

TAGS