«Άμεση διεκδίκηση των αναγκαίων κονδυλίων για τη στήριξη των υγειονομικών πρωτοκόλλων των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» - Λαϊκή Συσπείρωση

Δημοσιεύτηκε στις 23/09/2020    

Σύμφωνα με Υπόμνημα που λάβαμε η Λαϊκή Συσπείρωση ζητά κονδύλια για την στήριξη των σχολικών μονάδων.

Αναλυτικά η τοποθέτηση: «Η νέα σχολική χρονιά όχι μόνο πρέπει να ξεκινά με προσδοκίες και ελπίδες για τα παιδιά όλων των βαθμίδων, αλλά και απαιτήσεις από την πολιτεία, για τις ιδιαίτερες συνθήκες υγιεινής, που δημιουργεί ο Covid 19 στη χώρα μας.

Δυστυχώς η πραγματικότητα αποδεικνύεται  ζοφερή.

Τα σχολεία τόσο της Α/βαθμιας, όσο και της Β/θμιας εκπαίδευσης βρίσκονται αντιμέτωπα με μία κρίσιμη κατάσταση, που αφορά στο να προστατέψουν τη νέα γενιά μέσα στις δύσκολες συνθήκες ,που διαμορφώνει η πανδημία.

Σήμερα η εκπαιδευτική πραγματικότητα βρίσκει τις εκπαιδευτικές μονάδες του νησιού μας, αν και βίωσαν την πρώτη φάση της πανδημίας, που έπρεπε να διδάξει τους κυβερνώντες, σχεδόν απροετοίμαστες!

  • Εκπαιδευτικοί λείπουν!
  • Καθαρίστριες  λείπουν,  αφού  αυτές που προσλήφθηκαν  δεν μπορούν με επάρκεια να καλύψουν το μεγάλο αριθμό αιθουσών, αλλά και τις ανάγκες που απαιτούνται για την επαρκή καθαριότητα  των χώρων φοίτησης των μαθητών, που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες. Τα αιτήματα προς τις επιτροπές είναι πολύ συγκεκριμένα και τα γνωρίζετε.
  • Υποδομές λείπουν και τα παιδιά στοιβάζονται σε 25 άρια και 27άρια τμήματα.!
  • Τεστ με ευθύνη της κυβέρνησης δεν γίνονται σε εκπαιδευτικούς και παιδιά και βαδίζουμε στα τυφλά, με την καραμέλα της ατομική ευθύνης.
  • Μάσκες, απολυμαντικά δεν επαρκούν , αφού οι συνθήκες απαιτούν εντατική χρήση , τα παιδιά τις ξεχνούν, κλπ
  • Τα υγειονομικά πρωτόκολλα έχουν αφεθεί στους εκπαιδευτικούς που δεν είναι ούτε ειδικοί ούτε έχουν σπουδάσει κάποιο τέτοιο αντικείμενο , για να αποποιείται τις ευθύνες της η κυβέρνηση και να παπαγαλίζει την ατομική ευθύνη στην ερημιά της κρατικής ευθύνης.

Οι προϋποθέσεις αυτές αποτελούν βασικά προαπαιτούμενα για να συνεχιστεί η μορφωτική διαδικασία, για να καλυφθούν τα μορφωτικά κενά, που δημιουργήθηκαν κατά την περσινή χρονιά, για να προστατευτεί η υγεία και η ασφάλεια των μαθητών.

Το σχολείο αυτό δεν μπορεί να   μπορεί να στηρίξει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.

Η κυβέρνηση από το καλοκαίρι ήδη μπορούσε να πάρει μέτρα, για τα σχολεία. Χρόνο είχε!

Χρήματα είχε! Πολιτική βούληση δεν είχε, αφού τα δις τα κρατά για τα  επιχειρηματίες , τους εφοπλιστές και τα άλλα ευαγή ιδρύματα που τη στηρίζουν.

Το  ζήτημα της προστασίας των μαθητών δεν είναι ατομική υπόθεση της οικογένειας, του μαθητή και του εκπαιδευτικού!

Σήμερα πρέπει να διεκδικηθούν κονδύλια που απαιτούνται για την αντιμετώπιση  των αναγκών γενικά, αλλά και  λόγω Covid19 ειδικά:

Ο σύλλογος διδασκόντων σε κάθε σχολική μονάδα και ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός για τον Covid19, που τον αντιμετωπίζουν ως Γενικό γιατρό ενώ δεν έχει καμία σχέση δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες απαιτήσεις της σχολικής κοινότητας, για αυτό απαιτείται όλος εκείνος ο εξοπλισμός, προκειμένου να στηριχθούν ουσιαστικά τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Πρέπει από τη θέση του ο καθένας μας και ως συλλογικά όργανα να διεκδικήσουμε άμεσα και γι αυτό καταθέτουμε αυτό το υπόμνημα:

 

  1. Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων.
  2. Σε  κάθε σχολική μονάδα ένα ηλεκτρονικό θερμόμετρο για τον έλεγχο των μαθητών.
  3. Διαγνωστικά τεστ σε περιοδική βάση σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές.
  4. Αύξηση του προσωπικού καθαριότητας με μόνιμη σχέση εργασίας, ώστε να μπορούν να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των σχολείων.
  5. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα, το πολύ στους 15 και ανάλογα με το μέγεθος της αίθουσας, έτσι ώστε να μπορούν να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.
  6. Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία.
  7. Επαρκής αριθμός σε μάσκες, μιας χρήσης για τις συνεχώς παρουσιαζόμενες ανάγκες .
  8. Επαρκής αριθμός αντισηπτικών.
  9. Επαρκής αριθμός γαντιών.
  10. Εβδομαδιαία απολύμανση των σχολικών μονάδων.
  11. Επαρκής αριθμός ειδών υγιεινής και καθαριότητας π.χ χαρτοπετσέτες, χαρτί κουζίνας, σαπούνια, απορρυπαντικά, κλπ.»

TAGS