Πώς να προωθήσω την επιχείρηση μου

Δημοσιεύτηκε στις 24/04/2021    

Γράφει ο Διομήδης Χόνδρος

“ Το μάρκετινγκ έχει να κάνει με το να μοιράζεσαι το πάθος σου». Michael  Hait.

Στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική, επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου, χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές και εργαλεία, για την αναγνώριση της επωνυμίας, την αύξηση της πελατείας τους και την πραγματοποίηση πωλήσεων για την αύξηση του τζίρου. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επικοινωνήσει μια επιχείρηση με την αγορά.

Θα μπορούσαμε να ονομάσουμε την διαδικασία αυτή μίγμα προώθησης ή προσφορών της επιχείρησης μας και να επιλέξουμε τα συστατικά εκείνα που ταιριάζουν καλύτερα στην δική μας περίπτωση.

Πριν όμως ξεκινήσουμε οποιουδήποτε είδους  προώθηση, καλό θα ήταν να αναρωτηθούμε τους λόγους που θέλουμε να επικοινωνήσουμε με την αγορά, και τι ακριβώς θέλουμε να πούμε σε αυτήν. Με τον τρόπο αυτό καθορίζουμε τι θέλουμε να επιτύχουμε με την προώθηση πχ αύξηση πωλήσεων, αναγνωρισιμότητα της μάρκας, καθώς και το μήνυμα που θα επικοινωνήσουμε.

Το μήνυμα αυτό θα πρέπει να περιέχει «αξία» για τον καταναλωτή, να εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες και να χτίζει μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό μας. Για να επιλέξουμε το κατάλληλο μήνυμα θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ορισμένους παράγοντες που είναι σημαντικοί για την επιτυχία της καμπάνιας μας.

Το κόστος μιας προωθητικής ενέργειας είναι ένας σημαντικός παράγοντας, τον οποίο θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πριν την εκτέλεση της. Για αυτό θα πρέπει να επιλέξουμε τρόπους έτσι ώστε το μήνυμα μας , να μεταδοθεί, σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, με το μικρότερο δυνατό κόστος, και το μεγαλύτερο δυνατό όφελος.

Επίσης η προωθητική μας ενέργεια θα πρέπει να ταιριάζει απόλυτα στην αγορά στόχο που έχουμε επιλέξει. Για παράδειγμα μια τοπική επιχείρηση, μπορεί να χρησιμοποιήσει τα τοπικά μέσα για την προώθηση της στην τοπική αγορά ή το διαδίκτυο αν στόχος της είναι να καλύψει μια πολύ μεγαλύτερη αγορά.

Η επιλογή του τρόπου προώθησης ( διαφήμιση, προσωπική πώληση, προώθηση πωλήσεων) διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της καμπάνιας μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να επιλέξουμε την κατάλληλη τεχνική που θα συνδέει τα οφέλη των προϊόντων μας, με τις ανάγκες των καταναλωτών δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας.

Η προώθηση της επιχείρησης μας δεν είναι κάτι απλό. Οι επιχειρηματίες έψαχναν, ψάχνουν και πάντα θα ψάχνουν νέους τρόπους για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Χρησιμοποιώντας καινοτόμους τρόπους προώθησης και συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις, μπορούμε να αυξήσουμε την κάλυψη και να μειώσουμε το κόστος της προωθητικής μας ενέργειας.

Τέλος οι νέες τεχνολογίες, όπως οι ιστοσελίδες ή τα κοινωνικά δίκτυα, δημιουργούν νέες ευκαιρίες και προτείνουν νέους τρόπους για προώθηση της επιχείρησης, συνδυάζοντας άριστα ευρεία κάλυψη και χαμηλό κόστος. Σε κάθε περίπτωση όμως η υπόσχεση που δίνουμε σαν επιχείρηση, με την προώθηση μας, θα πρέπει να συνάδει με την αξία που λαμβάνει ο πελάτης με την χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας μας.

TAGS